Sirinnozdemrr 13 haftalık gebeyim çok kanamam var hastaneye yatırıldım bebek %90 düşer rahim agzına yakın dendi kalp atımı var bi umut müdale ediliyor popodan pitil ve igneyle bu durumu yaşayıp olumlu sonuç alan oldu mu
Bernaszn Sirinnozdemrr çok geçmiş olsun rabbim bebeğinizi size bağışlasın bu konu hakkında bir bilgim yok ama rahim ağzına dikiş falan atılamıyor mu tecrübeli anneler yazar umarım
Laviniamira Sirinnozdemrr mutlaka gerekirse özel hastaneye git rahim ağzına dikiş atsınlar. Benim de 13-14.haftaya gelince dikiş atılacak. Bende git yaptır mutlaka
Minikkalp4167 Sirinnozdemrr boyle durumlarda acil serklaj yapiyolar yani rahim dikisi.iyi bir hastaneye git bence
Salcali Sirinnozdemrr popodan fitil mi Neden? Benim de o sıralar ciddi kanamam oldu rahim ağzında baya kısalmıştı yüzde yüz düşer dendi çok şükür tutundu bebeğim şimdi 25.haftadayiz..nasibinde varsa birşey olmaz kalbi atımı önemli simdi🙏
Bernaszn Sirinnozdemrr ya bir yerle sabit kalmamak lazım ben 26 haftalık gebeyim beni takip eden doktor bebeğim kafası aşağıda falan şöyle böyle bizi korkuttu ben başka bir doktora gittim bir skntı yok dedi mesela birbirlerini tutmuyor genelde
Bernaszn Sirinnozdemrr inşallah sağlıklı bir şekilde olumlu sonuç alırsınız tedavinizden dualarımız sizinle 🤲
Sirinnozdemrr Salcali ya gerçekten mi bana da %90 düşer dendi igne filan yapıldı rahim agzına yaklaşmış diye seninde kanaman oldu mu ve o kadar söxe ramen cidden iyi sonuç oldın mı içime su serptin
Fatmaaldmr Sirinnozdemrr benim de çok yakındı rahim ağzına 18. Haftamdayım keseden suyu azaltarak serklaj yaptılar suyu biraz olsun azaltmasaydı keseye zarar verebilirmiş serklaj sırasında şuan 33 haftalığım ilki düşüktü rahim ağzı kısalığından doktoruna sor derim
Sirinnozdemrr genc-anne utrason yaptılar rahim agzına yaklaşmış diye %90 düşermiş bi ihtimal belki yaşar diye kalp atımı var diye ilaç tesavisi alıyoruö
Salcali Sirinnozdemrr bana yüzde yüz düşer dediler hafta.. çok şükür atlattık acayip kanamam oldu 3 LT falan gitti yani..ama vajinadan fitil verdiler bana sana neden popodan anlamadim
Sirinnozdemrr Salcali igne yaptılar poposan ve popodan igne tel iy olsun da kızlar Allah rızası için dua en nevolur
genc-anne Laviniamira bende erken dogum yaptım öyle dediler peki seni muayene ettilermi alttan adetliyken ? Yoksa direk rahım agzımı dediler
Laviniamira genc-anne ben doğumdan sonra doktorlarla konuştum erken doğum sebebi ne diye rahim ağzı yetmezliği dediler sadece öyle artı bi muayene olmadı Şimdiki hamileliğimde serkival dikiş atılacak