Kızlar bu sayfadan beşik alan veya tanıdığı alan var mi bir sorun yasadinizmi
tazee_annee ben aldım canım
Oyku10- nasıl Canım memnun kaldınız mı herhangi bir sorun yaşadınız mi
tazee_annee hiç bir sıkıntı yaşamadım canım sadece Kargo yüzünden biraz sıkıntı yaşadık
Oyku10- kargo formasıyla mi ilgili saticiyla mi
tazee_annee Kargo firmasıyla sıkıntı yaşadık canım onun dışında ürünleri çok iyiydi
Oyku10- çok teşekkür ederim sipariş verdim bakalim