Kızlar şu anda 34 üncü. Haftadan gün aldık Sezeryan gününü Ocak’ın 9’una verdiler 37 haftalık oluyorum o zaman benim gibi yürüyemeyen gece uyuyamayan anneler burada mı Nasıl bir yol izliyorsunuz ben gece çok zorlanıyorum evdede doğru dürüst iş yapamıyorum Çocuklarımın kilosu 2 kg’ı geçti. Sizler ne durumdasınız kızlar