Melteeeem Bebeğin plesantasıyla ilgili olabilir,senin kan değerin sebep olabilir birçok durum olabilir.Ama senin yapacağın birşey yok.Kilo almadı yada gelişimi durdu diye üzülme sağlıkla doğsun stres yapma hareketlerini takip et bebişin.Erkende doğsa küvezde kalır biraz ama kucağına gelir annesi🙏🏻🧿🤲🏻