Kadın pedi kullanmayın onlar enfeksiyona sebep oluyor dikişlerde ilk gebeliğimde 40 gün yaşadım ben sıkıntısını sonlara doğru iyileşmeye başladıkça daha çok ağrı yaşadım ve enfeksiyon oldu meğer pedden olmuş çocuk bezi veya farklı birşey kullan geçmiş olsun bebeğiniz hayırlı olsun inşallah