Sibel5257 Onu bilmiyorum canım ama ben doğum yapalı 44 gün oldu.Doğumdan 25 gün sonra falan kabızlık sorunu başladı sonrasında da basur çıktı.Ikınmaktan ötürü demek ki.Kanama oluyor tuvaletimi yaparken çok zorlanıyorum.Doğumdan korkmadım o kadar ama doğum sonrası daha zormuş diyorum.Göğüs yarası,mastit,basur ne ararsan yaşadım.Doğumu bi şekilde atlatırsın ama sen dkktoruna sor çünkü belki önermez.