Gizemabc
Spinal oldum ve inan çok rahattı hiç.zorlanmadım dayanılmaz ağrılarım olmadi Sadece ilk ayağa kalktığımda baş dönmesi oldu zaten spinalin en büyük avantajı ilk ameliyat ağrılarını o ilk saatler uyuşuk olduğu için daha rahat geçiyor sonrası hafif kesi ağrısı ve 2 güne daha rahat oluyorsun ve ben 11 Yıl önce oldum şimdi herşey o kadar geliştiki evet korkuyorum acaba ilki gibi olacak mi diye sadece bu ama spinal hem doğuma şahit olman için daha iyi bence doktorumdan rica ettim bana hafif sakinleştirici yapicak girerken rahat olmam için 😊