Bende şeker yüklemesi yaptırdım ilki 50gr su be yüksek çıktı onun içim 100 gr da yaptırmamı istedi doktorum onda da bir değer Yüksek çoktu şuan kan şekeri ölçümü yapmaya başladık bir hafta boyunca aç
ve tok kan şekerimi ölçücem eğer yüksek olursa doktor diyete başlayacağız dedi. Hamd olsun ki bebeğin gelişiminde bir anormallik yok haftasıyla uyumlu devam ediyor gelişimi . İnsan ilk duyduğunda üzülüyor tabi ki şekerim çıktı filan diye ama çok şükür ki çaresi var. Rabbiö dermansız dert vermesin. Siz de doktorunuzun önerdiği dozda şeker yüklemesini yapın bence sonrası için bilgilenir ve ona göre yediğinize içtiğinizde dikkat edersiniz. Şimdiden geçmiş olsun size de 💕