Nurkyn ben 35ten 36 ya gecerken plesanta beslemesi bir gram bile almadı çok ağladım sonra 36dan 37ye gecerken ne dediyse yedim eğer kiloğ almazsa sezaryan olacaksın dedi çok şükür aldım 36+6dım gittiğimde bebek 2870 oldu çok şükür memnunum bir hafta hiç gelişmedi ben suan ki halime sükrediyom