Betulsna Aynı şeyleri yaşadım. Yaz sıcağında içim yanarken su içemiyordum, sokakta damacana görüp ağlamıştım. Herşeyden tiksiniyordum ve ne yesem iki dakikaya çıkarıyordum. Ama ilaçla hafifleyecek, rahatlayacaksın ve zamanla geçecek emin ol. Kraker mraker bu durumda işe yaramıyor ama çaresiz değilsin. İnşallah çabucak atlatırsın 🙏🏻