Betulsna 8+2 yim. 1 haftadır şiddetli bir şekilde mide bulantılarım başladı. Ne bişe yiyebiliyorum ne de içebiliyorum. Tükürüğümü tutunca bile midem bulanıyor. Açım karnım gurulduyor fakat mutfağa bile giremiyorum. Dün gittim serum taktılar. Bugün öğleden sonra onunda etkisi geçti. Napacağımı şaşırdım. Put gibi kıpırdamadan yatıyorum🥺 Dua edin bana lütfen. Çok zor geçiyor günlerim😩
Ummugulsum_44 Betulsna ben 8 den beri prilam dr kullanıyorum direk kesti tüm bulantılarımı zaten eczacıda en hafif ilaç bu hamileler için demiş yoksa dayanılmıyor
Betul55 Betulsna sana yediğnde iyi hissettiren şeyleri tüket bende aynı durumdayım çok acıksamda yiyemiyorum genelde. Kraker, beyaz leblebi, zencefilli çay, ayva fln bunlar iyi geliyor bi nebze de olsa. Uzanıyorum bulantıdan pozisyon bile etkiliyor bazen
Hahhsueoe Betulsna bende 8+4um ayni şekildeyim karnım aç ama aşırı midem bulaniyo hicbisey yiyesim gelmiyoo heran cikarticak durumdayım su icmeye çalışıyorum zorla 😞😞😞
Bernasmr Çubuk kraker ve sarı leblebi yemeye çalış. Bulantıyı bastırıyor biraz zorla kendini çubuk krakeri yer yemez biraz rahatlıyorsun ve bol su tüketmeye çalış zor ama bebiş için mecbur 🤦🏼♀️
Betulsna Bernasmr Yok cnm kreker de işlemiyor artık su desen midemi bulandırıyor içemiyorum berbat durumdayım 😔
Greyy90 Ummugulsum_44 15. Haftadayım dün bi içmeyim dedim prilamı belki bulantım kesilmiştir diye ayy ne yediysem çıkardım 🤢 heralde doğuma kadar kullanacam ilacııı
Betulsna Greyy90 O ilaçta bende artık işe yaramıyor kuzum. Dün acilde serum taktılar Zofer mide bulantısı için bugün öğlene kadar iyiydim ama onunda etkisi geçti. Sabahtan beri sadece kekle duruyorum ağzıma birşey süremedim başka.
Ummugulsum_44 Greyy90 bende 18+3 üm aynı dediğinizi denemek istiyorum valla bende korkumdan denemiyorum ne yalan söyliyim 10 civarıydı sanırım bi gün unutmuşum akşama kadar sofradan kalkıp koştum banyoya o günden sonra korkuyorum açıkçası bende uzun süre devam edecek gibiyim
Ummugulsum_44 Betulsna ne zaman içiyorsun ilacı yengemde gündğz içmiş geçmirmedi dedi ama o gece yatmadan içilmeli bazılarını 1 bazılarını 2 için diyor doktor
Betulsna Betul55 Sanki artık hiçbirşey iyi gelmiyor. Cnm hiçbirşey istemiyor. Çok kötü ya. Nasıl imreniyorum bulantısı olmayanlara ne kadar şanslılar. Sağlıklı beslenemez oldum. Hiç birşey almıyor midem hiç birşey.
Betul55 Betulsna ben de öyle. Güya diyetisyene gittim sağlıklı besleneyim diye. Gel gör ki kahvaltım bile 12de oda tost 🤣
duygusm Betulsna Aynı şeyleri yaşadım. Yaz sıcağında içim yanarken su içemiyordum, sokakta damacana görüp ağlamıştım. Herşeyden tiksiniyordum ve ne yesem iki dakikaya çıkarıyordum. Ama ilaçla hafifleyecek, rahatlayacaksın ve zamanla geçecek emin ol. Kraker mraker bu durumda işe yaramıyor ama çaresiz değilsin. İnşallah çabucak atlatırsın 🙏🏻
Betul55 Hahhsueoe hurma da folik asit var gelişim için çok faydalı. ben şu süreçte tüketme diyen doktor görmedim ama 🤔 sormak lazım yinede tabi
Betulsna Nurunilkmucizesi Doktorum o ilacı söyledi 2 gün önce danıştım ama o da kemoterapi gören hastaların mide bulantısı için kullanılıyordu Bi an korkup kendimi geri çektim ama galiba tek çözüm o ilaç gibi görünüyor
Canan_3547 Betulsna ben 22 haftaya kadar oyle gecrdim 25 haftalik oldum hala sabahlari kusmadan bir gunum bile gecmyo doğurana kadar kuscam galba allah yardimcin olsnn cnm
Betulsna Canan_3547 Allah senin de yardımcın olsun umarım o kadar sürmez bnmki. Aşıru zor bir durum aç olup hiç birşey yiyememek hele ki😔