Selam kızlar nasılsınız nasıl gidiyor ?
Bende 31+5 haftalık hamileyim . Bel ağrıları oluyor sancılar oluyor , bebeği aşağıda hiss ediyorum . Aynı durumda olanlar var mı ?
En son ne zaman gittiniz müayeneye bebeğiniz kaç kiloydu ?
Ben 29+6 da gittim 1570 gramdı .
-