Esn85 Kızlar 30 haftalık hamileyim karnımın altında rahime doğru fena bir şancı var. Doktora gittim enfeksiyon dedi ilaç verdi .ama şancı geçmiyor. Başına gelen var mi hiç nasıl kurtuldu bu ağrılardan
lilaa Esn85 ben 38 haftama giricem hala enfeksiyon var igne oldum.antibiyotik bitirdim ama.hala gecmedi hamilelikte oluyor heralde bol bol su ic
lilaa Esn85 benimde cok agrim oluyodu dogum sancisi gibi bicak saplaniyodu alt kismima 3 ay cektim agriyi hala gecmedi