Benmde çocukLukdan geLme war maLesef ne zaman üşütsem sancım oLur o yüzden hamiLeLiğimde iyice kudurmuştu sancıLar hastanede yatmıştım zaten bitirmişin hamiLeLiği bebeğe zararı yok sadece sancısı warsa seni zorLar biraz ayakLarını sıcak tutup boL su içmeye gayret etmen lazım iLaçdan daha çok fayda ediyo su içtikçe idrardan atabiLiyosun Geçmiş oLsun