1 numara almanızı tavsiye ederim. Yeğenim 3800 gr doğdu. Prima ve sleepy almıştık, ikisi de 1 numaraydı. İlk sleepyleri kullandık çünkü Prima daha büyük. Yalnız kullanıp görmeden stok yapmanızı tavsiye etmem. Kardeşim sleepyden çok memnun diye sleepy aldım ama benim kızıma pişik yaptı. Prima Pure kullanmaya başladım, hiç pişik yok, büyük olmasına rağmen sızdırmıyor da.