Loresima3 nrsnsfr evet 10 gün önce kız dedi doktor. Dün de %70 erkek dedi. İyice kafamız karıştı valla :)
nrsnsfr Loresima3 geçen hafta banada doktor kız olabilit dedi haftaya rabdevum var inşaallah netleşir :) bi kızım var 4 yaşında bide erkek olsa kapanışı yapacagım 😂