Merhaba benim ilk doğumum miadı aşmıştı 42+1de mecburi yatışım yapıldı suni sancı verildi kendi sancım falan yoktu zaten suyum patlatıldı 8 saat kadar sancı çektim ama 1 cm bile açılmam olmadı sonrasında sezaryen oldum bebek çok kilolu falan dedi doktorum hiç istemediğim halde ağlaya ağlaya sezaryene girdim 4010 gr doğdu kızım çok şükür geçti gitti şimdi yeniden hamileyim kızım 2.5 yaşında doğum zamanım mayıs hazirana denk geliyor ben bunu normal doğum istiyorum acaba olur mu bunun için bana istanbulda önerebileceğiniz doktor var mıdır