canimoglum53 Duyguluuu radyolog zuhal hanima yaptirdim cok memnun kaldim. Benim bebis yuzunu cok gostermedi 2 saat bakti resmen :) gayet iyiydi
Duyguluuu Emineasil1 teşekkür ederim hangi doktora yaptırdınız acaba kaç dakika oluyor ?bende randevu aldım da bilemedim fiyatta 250 tl dediler ve renkli dediler
Duyguluuu canimoglum53 2 saat mi baktı çokmus süresi neguzel ya 🤗☺ masallah bende cok heyecanliyim gormek icin de falan doktor tercih yapmadım ama sadece randevu aldım
canimoglum53 Duyguluuu evet normalde daha kisa da benimkinin uygun pozisyonuju bekledi canim gorene kadar durduk:)
Duyguluuu canimoglum53 ben doktor tercih yapmadım bilmediğim için burda hangi doktor iyi diye sordum 🤗 canim
esena13 Kızlar ikili test için devlet hastanesinden perinatolojiden randevu aldım Pazartesi gidicem direk taramaya mı alıyor yoksa başka bir gün mü veriyor 13+0 oluyorum
Poncikveannesi esena13 ultrasona alcaklar ve sonrasında kan verceksin 1 hafta sonra falan sonuçlarını alacaksın
esena13 Poncikveannesi çok sağol canım bir şey daha sorabilir miyim Pazartesi randevum akşam 7 buçukta o saatte kan alırlar dimi yoksa sabah mı gel derler
Poncikveannesi esena13 ben sabah gitmiştim canım ya bilmeden yorum yapmim ama aynı gün olması gerektiğini biliyorum yani kanla ultrasonun aynı günde olması gerekiyo