Ozgeee93 canm benim de 2 hafta önde doktorum çok rahattı bence korkulacak bir durum yok , bende de gebelik şekeri var insülin kullanıyorum ve sıkı bir diyetteyim cnm , 1 ay içinde ben hiç kg almamışım ama bebeğim almış , kontrollü olduğun sürece korkma , suyun önemli bu süreçte şekerin kontrol altında değilse