tuzey 8.4 haftalık hamileyim bendede oluyor. Doktora gittim hiç bi sıkıntı gözükmedi elhamdulillah. Ama bizde kan uyuşmamazlik olduğu icin Doktor iğne yaptı.
Eski kan olabileceğini düşünüyorum çünkü adet bitimi gibi. Doktor kırmızı kan gelirse hemen geri gel dedi ama öyle bi sıkıntımız çok şükür su an yok. O yüzden doktora danış herkesin lekelenmesi kanaması farklı sebeplerden dolayı olabiliyor. Allah yardımcınız olsun.