Skn23 Bizde 39+5 olduk prensesim kanalda ama açılma yok sancıda dün gece biraz adet sancısı gibi bir agrı hissettim sabahına geçti ama suanda da hafif hafif vuruyor belime, bembeyaz akıntı var bide nişan mı oluyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ ne zaman gelecek minik kuşum onuda bilmiyorum 😅beklemedeyiz bakalım 😌