Merhaba arkadaşlar, 35+2 haftalık hamileyim ve 1 hafta önce 1cm açılma var dedi doktor nisan'im gelmis olabilir ama az mi olur cok mu anlamadım dün geceden beri geri nisana benzeyen birşey daha geldi acaba nasıl oluyor bilen var mi erken doğum riskim var ondan korkuyorum açılma ilerledikçe mi gelir az az