Arkadaşlar bugün tam 16. Haftayım 14+3ken lekem gelmişti hastanede birgün kalmıştım böyle şeyler olabilir vs demişlerdi şimdi tekrardan kahverengi bir leke daha geldi 😭😭 korkmaya başladım artık bu haftalarda bebek aşağıda olur büyüdükçe yukarı çıkar vs diyo doktorum ama tedirgin oldum ben acile gitsem mi tekrardan 😭