Sugarclk doğumdan sonra kaldığım oda cok küçüktü malesef ama bnm öyle cok gelen gidenim olmadığı için sıkıntı olmadı.ayrıyeten ücret ödeyip büyük bi oda tutabiliyormuşuz bunu da yeni öğrendim.doktroum derya hanım aşırı memnunum şansıma ebe de cok iyi denk geldi ama daha önce orada doğum yapan ve ebeleri beğenmeyen cok kişi duyduğum için bn de endişeliydim.diğer görevliler bebek Hemşiresi Vs onlardan da memnun kaldım ilgili davrandılar 👍🏻sanırım biraz da nasip işi ya