Merhaba 😍 Çoğunuz beni tanıdı 1 haftadır bütün gün burdayım 😂 Sormak istediğim şu pazartesi günü doktora gidicem ama yinede danışayım başına gelen olmuştur dedim. Adetimden önce kan testi yaptığımda 0.6 adetim geçince yaptığımda 2.38 çıkmıştı. Adetimde 5 gün gecikince normalde hiç gecikmez günü gününe olurum kesin hamileyim demiştim. 2 gün sonra tekrar yaptırıyım yükselicek mi diye bakarken 1.44e düştü. Dünde adet oldum zaten. Eğer gebelik yoksa neden kan degerim yükseldi acaba böyle bir durum yaşayan var mı?