Leylabyr Sueda29 mustela ve minoris markalarını aldım ben..daha kullanmadık insallah memnun kalırım bakalım ☺️
Yasebu Mustela aldım yağ, şampuan, body lotion,pişik kremi ayrıcı desitin pişik kremlerini aldım frei öl bebek yağı saf zeytinyağ ve kantaronu küçük fıs fıslı şişelere hazırlardım. Yenidoğan vücudu kuru oluyomuş banyolardan sonra nemlendircem inş💕
Seherumeysa94 Deterjanları dalin aldım çokta memnun kaldım giysilerinde battaniye gibi şeylerde duru granül kullandım ondan da memnun kaldım hatta daha yeni yıkadım bebeğin herşeyini.. bakım ürünlerinde penaten sebamed ve nivea aldım hayırlısıyla doğsunlar inşallah🤗