DenizEla bende o kadar kararsizim ki. Perinatolog a gitmek en mantiklisi ama 500 tl ücreti. Dokuz eylül de prof. Kendi muayenesine bakıyo 24 martta randevum var. Normalde kendi doktorum da bakıyor ama uzman değil bu konuda bende prof. A gideyim dedim. Ama herkes ne gerek var detayliya diyo kafamı karistirdilar resmen napicam kızlar yardımcı olun