Herkese merhaba, ilk defa başlık açıyorum çok heyecanlı :) minik bir sorum var size. 32+4teyim. Bebeğim iki gündür acayip hareketli maşallah 😬 bugün artık ama kalbimde oynuyor gibi ve rahatsız ediyor. Tam sol göğsümün altında kımıldanıyor. Böyle bişey yaşayan oldu mu? Pozisyon değiştirir belki diye sağıma uzandım bekliyorum ama inatçı çıktı biraz ☺️Normal mi ve de pozisyon değiştirmesine yardımcı olmanın başka bir yolunu bilen var mı?