hilalcali benim bulantı şikayetim hiç olmadı şükür, o yüzden daha şimdiden 3 kilo aldım. Istahim benimde çok iyi,yemekten 2 saat sonra hiç yememiş gibiyim, çok ac hissediyorum.kabizlik şikayeti var mı sizinde. Birde ikiz gebelikte 2 li test,4 lü test diyorlar ya o yapilmiyormus, risk hangisinde belli olmayacağı için duymusmuydunuz