Smylmaz Arkadas lar geçn ay 15 nde düşük yaptim 10 gün kadar kanama gördüm ilk 6 günü yoğun du sonra si daha az bu ay 11 nde kahverengi lekenme tarzında çamur gibi akıntı oldu hala ara ara devam ediyor adet olur muyum düzensizlik normalmidir
Buse0911 Smylmaz canim bende ayin 20sinde dusuk yaptim 6gün surdu, adet ne zamn olcam onu dusunuyrm bende
Minikbebegim1 Bende ayın 17 snde yaptım düşük canım kendi düştü bebeğim ayın 12 snde adet oldum bende ama kahverengi leke gibi geliyor bazen bazen kan değişiyor sende muhtemelen adet olmuş olabilirsin
Smylmaz Buse0911 canım benim tam 1 ay i buldu 5 haftalikti düştü 15 nde 11 nde başladı kahverengi lekelenme sonra adet oldum
Buse0911 Smylmaz canm 2. Kanaman ne zamn geldi ben gecen ayin 20sinde dusuk yaptim 6 gun surmustu acaba hamilemiyim tekrrdan 20sinimi beklemeliyim sence. Herkez erken olmus o dikkatimi cekti. Adet olcak gbi bi sancm oluo ama hamile kaldgimdada olmustu kafam cok karsk😏
Smylmaz Buse0911 bekle canım düzensiz olması çok normal dedi hemşire bana korunmadınız mi dusukten sonra
Buse0911 Smylmaz hayir korunmadik canm doktr korunmayin cabuk kalirsin dedi, ama bu kdr cabuk dgldir sanrm 😂
Destkar Buse0911 bana da doktor korunmanıza gerek yok dedi ben de 18 Kasım’da düşük yaptım.Doktorlar neye göre söylüyor anlamıyorum kimisine 3-5 ay bize de böylesi.İnşallah iyi olan bizim doktorların önerdiğidir😄
Simgeeee Buse0911 bu kadar cabuk da olabilir 😂 düşüğün hemen üzerine hamile kaldım ve adet gününü üç gün gectikden sonra test yaptım. Normal adet tarihimde yani.
Simgeeee Destkar bana da düşk sonrasında korunmana gerek yok dedi ve üzerine adet görmeden hemen hamile kaldım canım korunmaman daha dogru bencede 🙂