mucizelerininannesi bende 17+3 haftalığım canım . Hareketlerini evde uzanırken hissediyorum sadece ..iş yerinde hissedemiyorum hiç . Çok şükür benim ağrılarım yok ama çok mutsuz vede yorgun hissediyorum. Sürekli uzanmak bacaklarımı uzatmak istiyorum. Balık hapını gebe kalmadan önce başlamıştık hala devam ediyorum . Onun dışında kan sulandrcı coraspin , crinone vajinal jel , dvid 3 ve folik asit alıyorum multivitamin olandan