Sedaozkutt6 ben doğumdan sonra kullanmak için lansinoh aldım, doğumdan önce kullanmak için de ebe tahinin üstüne çıkan yağ var ya onu sür günde 3 kere dedi 35 haftada başladım. Paramparça yaraydı, 2.gğn yara falan kalmadı tavsiye ederim kesinlikle. Masaj yapmadan kahverengi yerlere bi pamukla sürüyorum çok rahatladım