03mutluluk03 bende yaptırdım 21 de hatta 25 de iki gün önce 2. Dozunu yaptırdım bence gerekli yani doğum esnasında kullanılan o aletlerden bisey kapma diye yapılan bisey ve temizliğini bilemeyiz sonuçta hic bi zararı yok sadece bi kaç gün kol ağrısı oluyo onun dışında bi zararı yok canım nette de bakabilirsin tetenoz niye yapılır diye