Mlkdurna Gul-21 ben prilam dr kullanıyodum günde 2 defa alıyodum .çok şükür geçti bulantılarım ihtiyacım kalmadı artık😊
[silindi] Gul-21 prilam dr alıyorum gece yatarken 2 tane tam olarak kesmiyor ama çok şükür ayakta tutuyor almayınca çok daha kötü oluyorum
Gzdgzdkrt Gul-21 onzyd kullanıyorum, ilk haftalarda her gece kullanıyodum, şimdilerde ise bulantım oldukça kullanıyorum çok iyi geliyo 👍🏻
Mlkdurna Gul-21 27 +5 haftalıgım şuan 3 haftadan beri bulantı olmuyo kusma da haftada 1 defa felan oluyo
Sunshine1 Zofer kullanıyorum günde 2 tane. Bu hafta rahatladım çok şükür ilaç sanırım hiç içmedim 😀🙏🏻 17+5 😊
Tgba5656_ Sunshine1 2 tane fazla değil mi canm ben ben 30 haftadayım yarim iciyorum önceden de 1 tane iciyordum
ebru-kc11 Sunshine1 zofer günde 2 defa biraz fazla değil mi banada yazmıştı doktor ama 1 defaydı. Okuduğumda kemoterapi nedeni ile mide bulantısı yaşayanlar için kullanılıyor yazınca korkup içmemiştim.