OzlEmrah [bilinmeyen] Canım akıntı nasıl bir akıntı ? Bende oluyor ama doktor normal karşılıyor hamilelik hormonlarından kaynaklı. Sizinki kaşıntılı iltihaplı bir akıntı mı ? Bu arada 21 haftalık hamileyim ben. Geçmiş olsun 🙏
Ilkbebek [bilinmeyen] biraz bekle canım bence antibiyotik fitil sokturuyo olabilir enfeksiyonu. Hangi fitili kullanıyorsun burada? Bende vagi her kullanmaya başladım ama çok zorlanıyorum kullanırken bide hemen akıyor ilaç vajinamdan. Etki eder insallah
Ceyduygu [bilinmeyen] Canım genelde fitil sonraki gün rahatlatır. Bazen akıntı devam edebiliyor fitil nedeni ile çünkü fitil iceride ki enfeksiyonu geri akitiyor. Bi iki gün devam ederse git. Çünkü mantar göz ardı edilebilecek bir durum değil cok ilerlemesine müsade etme
OzlEmrah [bilinmeyen] normal beyaz sizinki gibi ama yoğun kıvamlı, su gibi değil. Doktora dedim çok akıntım var hamileliğimin başından beri. Baktı normal akıntı bu dedi. İlaç felan vermedi bana. İnşallah sizinki de normaldir iyileşmişsinizdşr umarım😊🙏
Ilkbebek [bilinmeyen] vagi-hex diye bir fitil benimkide hap kupkuru çok zor oluyor kullanımıyla kasiyorumkendime korkuyorum bebeğe zarar olucak kaşarkendiye😣😣😣doktorum nemli bırakma vajinani dedi duşta vajinani çok yıkamamaklazımmış bakterioluyomus
deletedmom11 Ay mantar deme bana iLk çocukda resmen koparıp atacak haLe geLmiştim orayı 😂 Ama ne zaman hamiLe kaLdım sadece peçete iLe kuru tutarak bu hamiLeLiğmde değiL mantar yanma biLe oLmadı hatta doktora sormuştm yineLermi öantar bu gebeLikde diye yüzde yüz yine oLur demişti akıntıdan doLayı kuru tutarsam oLurmu dedim hayır oLmaz dedi hiçbir iLaç yada başka bi ürün kuLLanmama gerek kaLmadı şükürLer oLsun hamiLeLik bitecek daha beLirtisi biLe oLmadı hatta bi ara beLki oLmaz diye peçete koymayı bıraktım ikinci gün hafifden kaşınınca hemen geri koydum tek sorun sürekLi değiştirdiğim için eşim haftada bir koLi peçete aLmak zorunda kaLdı😂😂😂😂😂😂😂😂😂 napim cnm kurtuLdummu kurtuLdum yeter
deletedmom11 [bilinmeyen] yok sadece son zaman hastanede yattm işte serum wermişLerdi bi iki gün oda sancım çok diye azaLsın diye yoksa bebeğe bişi oLmadı ama doğumda bacağıma iğne wurmuşLardı o niye dediydim bebeğin kafası çıkarken gözLeri iLthp kapmasn diye dediLer ama bu o enfeksiyonLa aLakası yok heraLde kan man herşeyLe birLikde geLiyo bebeLer ya şeydeb çıkarken ondandır bence
Obsesifk [bilinmeyen] idrar yolu enfeksiyonunda kullanılan antibiyotik sonra mantar oluyor benim öyle olmuştu kaşıntı başlamıştı eve travazol krem vardı kullandım geçti yapıyormuş öyle
Valeriamom Bende dün gece fitil kullandım hiç ilerletmedim de fitili ama sabah hafif kan geldi acaba enfeksiyonlu yerler tahriş mi oldu bilmiyorum korktum biraz 🙁
EsinKaraglle [bilinmeyen] senle benim bu mantardan çektiğimiz 😄 aynı durum bende de var canım fitil kullandım azaldı şimdi yine başladı tekrar fitile başladım ben de. Gebelik öncesinde de vardı bende zaten sürekli tekrarlıyodu alıştım bu duruma artık