annee27 bnde bebeğimi kaybetmeseydim şimdi yaşına girecekti😌 bnm çok sancım oldu 2 ayım vardı daha doğuma 28 haftalıktım sabah aniden sancım oldu daha sonra yarım saatte bir ve daha sonra 10 dk ya kadar düştü kanamam başladı hastaneye gittim doğuma aldılar hemen normal doğumu denediler olmadı sezeryana götürdüler bn doğumdan çıktıktan sonra bana beyin kanaması geçirdiğini söylediler doğduğunda kafası mosmormş öyle dediler resmine baktm bi cesaret hiç aklımdan çıkmıyor . Bir gün yaşadı 5 ocak da doğdu 6 ocak da öldü yavrum.