Ergul_00 kürtaj olan 2 arkadaşimdanda şunu duydum "doğum yaparken bile canim bu kadar yanmadi" o yüzden korkma doğumun daha kolay geçecektir🥰
*Ilk bebegim normal dogumdu yatisim yapilmadan meryem ana otunu suya koymustum cok inanmistim onun faydasina ki dogumumda cok guzel gecti.
*Kaçıncı haftada başladim hatirlamiyorum ama hurma yemiştim doktor yönlendirmisti yemem için.
- Doğumumdan 1 gün önce bile dışardaydım yatarak gebelik geçirmedim hareketli olmamin etkisi olabilir.
- plates topu almıştım aklima geldikce onda zıpladım🤭
- Suni sancı isteyip yatis yaptigimda 3 cm acikligim vardi hic yalanci sanci,kasilma vs hissetmeden olmus acilmam 😊
- Kendimi hep herseyin güzel olacagina kolayca dogum yapabilcegime kodladim gülümseyerek hatirladığım doğum hikayemi yaşadim.💕