dududerya Bende 8. haftada kahverengi lekelenme olmuştu, koşa koşa doktora gitmiştik, o da jinekoloji hastanesine acile göndermişti (geceydi). Ciddiye aldılar yani, bir şey olmaz demediler ve içeride kanama var mı diye baktılar. İlk sorduları soru da ilişki olup olmadığıydı. Doktorlar farklı fikirlerde olabiliyor bu konuda ama biz ilk dönemlerde dikkat etmeye karar vermiştik.