BsraAkarDemir Kızlar 34. haftamdayım. Kalçalarım, baldırlarım, bacak iç kısımlarım çatlak 🤦🏻♀️ 56 kilo ile hamile kaldım 18 kilo aldım şu zamana kadar. Görüntü içler acısı ve sanırım kalıcı... bunları hafifletmenin bir çözümü var mı ?
Selinnusta BsraAkarDemir benim kullanmadıgım yağ krem kalmadı genetik galiba bi çözüm varsa lütfen banada söyleyin göğüslerim şerit şeklinde oldu resmen🤦🏻♀️
Tugraninannesi BsraAkarDemir ben daha hamileliğim in 3. Ayına girmeden bu konuyu detaylı araştırmıştım ve internette kakao portakal tatlı badem kayısı susam yağı beşini birden karıştırın her duştan sonra çatlak oluşabilecek veya daha önceden olan çatlak yerlerinize sürün yazıyordu daha önceden oluşan lekeleri bile geçiriyormuş şu an 31+6 haftalığım henüz hiç oluşmadı maşallah diyelim 🙂 ama daha önceden kalçam da vardı oralarada sürdüm tamamen geçirmedi ama en azından artış olmadı
Ipekokanliya BsraAkarDemir ne yazıkki çatlaklar bize evlatlarin izleri olarak kalıcak gecmiyo sadece rengi değişir ama kalıcı çözüm de yok
Bgmbgm BsraAkarDemir en güzeli biooil yağ Gratis te bulabilirsiniz olan çatlak görünümünde azaltıyor yoksa bebek yağı falan hiç ise yaramiyor
BsraAkarDemir Akifselvi064 Ben kiloyu çok takmıyorum verebiliriz ama çatlaklar 🤦🏻♀️ Sizde de var mı ?
BsraAkarDemir Tugraninannesi Maşallah.. Ben sadece kakao yağı ve bebek yağı kullandım. Ama fayda etmedi demek
Ipekokanliya BsraAkarDemir genetik oluyo ne yazıkki olacağın önüne gecirmiyo olduğu zaman da gecmiyo kesinlikle 🙂
Tugraninannesi BsraAkarDemir genelde herkes ne kullanırsan kullan kadınların korkulu rüyası diyorlar ama bazı ünlülere bakıyoruz taş bebek gibiler belkide genetik faktör veya sporun da fazla önemide olabilir
BsraAkarDemir Ipekokanliya Ay annemde hiç yok yaaaaa manken gibi kadın 69 doğumlu ne selüliti var ne çatlağı 🤦🏻♀️
Gozde BsraAkarDemir maalesef bir tedavisi yok ama zamanla çizgiler belirginliğini yitiriyor, anca çok dikkatli bakınca belli olmaya başlıyor. Özellikle yazın ilk bronzlaşmadan sonra neredeyse kayboluyor 3 4 ay götürüyor yine kışın eski haline dönüyor. Bence çok takıntı yapma kendine bide ne kadar önemsemezsen o kadar az görünüyor insanın gözüne ☺
PembeLia BsraAkarDemir Oluşan çatlaklara Nivea sıkılaştırıcı vücut yağının iyi geldiğini duydum, aldım bir kutu hemen ve hamilelikten sonra kullanıma uygun olan sarı kantoron yağı.😌
alaelikkran Ben 36+2 gunluk hamileyim bu zamna kadar catlagim olustu kirmiziya bile donmustu gratisten uni baby vazalini aldim o kadar guzel yumusatiyorki iki gun kaliyor yumusakligi harika birsey cok iyi geliyor gercekten tavsiye ederim canim 😊