OzlmTgb yaaa çok geçmiş olsun çok üzüldüm, şimdi bende bu haftaya kadar devlete gittim ama çocuğa dair bana dair hiçbir şeyle ilgilenmiyolar 17. Haftadayım 2 dir gidyorum cinsiyeti göstermiyo diyip beni drek kaldırıyolar artık bu durumdan sıkıldım ve düzgün bi doktor bulup devamlı olarak gitmek istiyorum, derya kanza gül hanımefendiye eşimin arkadaşının eşi gidiyomuş oda çok memnun olduğunu dile getirmiş ama bi taraftada ihmal var bilmiyorum sadece kafam çok karışık😒