kdry3737 Arkadaşlar https://imgyukle.com/i/82939e8b-ca49-461b-8b26-ca81dadafcc3.RUWMvj aranızda bu ilaçlardan kullanıp bulantı ve kusma yaşayan varmı. İlaçları 2 gün kullandım 2 gündür kusuyorum aniden geliyo.. bebeğe bi zarar verir mi ? Bırakmalı mıyım napmalıyım? 🙁
kdry3737 Fatos1995 aradık doktoru magnorm ve calcidayı kullanmayı bırak dedi midem düzelince bi gün birini bi gün birini kullanıcakmışım.