14 martta son adetimi gördüm ve 16 nisanda müjdeli haberi duyduk şükürler olsun.. Doktorda teğit etti keseyi görmek için bir hafta beklememizi söyledi ikinci kontrolde ise kesenin normal büyüklükte olduğunu ama bebeğin kalp atışlarını göremediğini söyledi bunun kötü bişey olduğunu 10 gün sonra gel eğer yine görmezsek gebeliği sonlandırıcaz dedi ve o an dünyam başıma yıkıldı napıcağımı bilemedim güle oynaya gittiğim randevu zehir olmuştu ağlayarak çıktım ve hemen başka bir doktordan yarım saat sonrasına randevu buldum bu çok büyük şans aynı gün ertesi gün için dayanıcak gücü bulamazdım gittik hiçbişey yokmuş gibi ilk kontrolmüş gibi konuştuk ultrasonda 6+1 olduğunu söyledi gayet sağlıklı buldu ve kalp atışları görmekten ziyade dinletti ve benim bütün keyfim yerine geldi dünyalar benim oldu .. Kahvaltılarıma yemeklerime oldukça özen gösterdim sağlıklı herşeyden yemeye çalıştım zararlılardan uzak durdum taaa ki 12-13. Haftama kadar .. istifra etmiyordum ama mide bulantım çoktu kuru öğürtü geliyordu sadece yumurta tavuk et balık çoğu şeyden tiksindim kokusunu duyduğum an kaçıcak delik arıyordum beslenme düzenim en aza indi sağlıklı heöen hemen herşeyden uzak kaldım istemeyerek.. sıra geldi taramalara 2 li taramam 1/122 riskli çıktı doktorum nifty test önerdi ama eşimle bunu yaptırmayı reddettik her türlü bizim evladımızdı nasıl kıyabilirdk ki .. 6buçuk aya gelince yiyemediğim herşeye yavaş yavaş yemeye başladım herşey yolundaydı haftasıyla uyumlu gitti son ayıma kadar çok gezdim hatta son günüme kadar hep dolaştım hiç zorlanmadım çok şükür 10 kilo aldım . Sağlık sorunlarım yüzünden sezaryana karar verdik 12.12.2019 tam 39+0 da yani dün oğluma kavuştum sabah 7 buçukta yatışım yapıldı nst ye bağlandım kan aldılar ne doktoru bekledim eğer bugün almasaydık ağrıların başlıyomuş zaten dedi sevindim çünkü oğlum kalabildiği kadar anne karnının tadını çıkarmıştı giyindim ve ameliyathaneye yolculuk başladı belden uyuşturdular sadece 3-4 dakika sürüyor sedyede otururken sivrisinek ısırığı gibi bir iğne ile uyuşuyorsunuz ve yatıyorsunuz yavaş yavaş uyuşma gerçekleşiyor daha sonra doktor geldi ve işleme başladılar hareketlerden bebeğin doğduğunu anlıyorsunuz ama acı asla yok ve o muhteşem ağlama sesiyle müthiş bi duygusallık yaşıyorsunuz hemen silip beze iyice sarıp yanıma koydular öp kokla dediler sonra götürdüler biraz midem bulanır gibi oldu söyledm anında ilaç yaptılar ve hemen geçti buda hiç rahatsız etmedi beni hemen hemen yarım saate yakın sürdü operasyon. Ve çıkardılar odaya geçtik yatağa yatırdılar herşey çok normal hafif bir adet ağrısı gibi bir ağrı var bunu hepimiz biliyoruz yarım saat sonra biraz daha şiddetlendi daynmaya çalıştık sonra biraz daha derken söyledim ve ağrı kesici yaptılar inanılmaz rahatladım ve neredeyse anında ilaç etki ediyor hemen kesiliyor ağrı oğlumu emzirirken sakin olmaya çalıştım ve sütüm gelmez diye çok endişeliydim çünkü o süt gelmesi falan bende hiç olmadı emdikçe ucu kabardı yarım saat boyunca emdi dinlene dinlene ve bi baktım geliyo o çok güzel bir mutluluk 1 1 buçuk saat arayla emzirmeye özen gösterdim ki sarılık olmasın aç kalmasın diye çok şükür olmadı şuana kadar ağrılarıma gelince şiddetlemmeye başlayınca ağrı kesici istiyorum 3 kere yapıldı sadece toplam. Yürürken çok rahattım sadece ayağa kalkınca ağrı çok oluyor ama 2 dk sürüyor sonra yavaş yavaş yürüdüm azıcık bi ağrıyla her geçen saat dahada iyi oldum inşallah en kısa zamanda çok daha iyi oluruz herkese hayırlı doğumlar biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin 🙏🏻