Kizlar selam 36+5 günlük hamileyim. 34. Haftaya kadar catlamamak icin cok mucadele ettim. Evomere, Hindistan cevizi yagi, badem yagi, frei oil, bebe yagi, sari kantaron, kakao yagi...daha neler neler kullandım. Catlamayi onleyemedim maalesef. Karnimin alti harita gibi oldu bir anda. Geceleri acıdan uyuyamıyorum. Suan hepsi kirmizi yarık halinde. O kadar derinki catlaklarim. Arada madecasol kullaniyorum. Dus oncesi sonrasi bebe yagi ve vucut nemlendirici suruyorum. Biraz acısı geciyor. Sonra yine ayni. Önerisi olan var mı? Cok kötüyüm.