dilan_54 arkadaşlar gebelik olduğunda bebeğin ultrasonda gözükebilmesi için kaç haftalık olması lazım birde gebeliğin ilk zamanlarında bel ve kasık ağrısı olurmu
Blackkcat dilan_54 bel ve kasık ağrısı oluyor canım herkeste değişiklik göstersede genelde oluyor,kese ve bebekte değişiklik gösteriyor 4,5-6 hafta arası kese ya da benek gözükebilir ama kimisinde bebek 6.haftadan sonra gözüküyor
cerrah61 dilan_54 genelde ilk belirtiler o dediğin ağrılar olur evet kuzum ultrasonda da benim mesela 6+4 de bebek gözüktü
mrs Bel ve kasık ağrısı normal hatta ben regl olucağımı düşünüyordum 7+2 de direk bebeğimizi gördük biz doktoruma kan değerimi attım bir hafta sonra çağırdı sanırım tedirgin olmayalım diye
daisy35 dilan_54 5+3 de keseyi gördük. Gebeliğin ilk zamanları evet bel ve kasık ağrısı oluyor. Hatta gebeliği öğrenmeden de ağrın oluyor bu çok normal bir durummuş :)
dilan_54 daisy35 cevaplar içimi rahatlatıyor doktor bebek hemen gözükmez deyince şüphede kalmıştım ama rahatladım şimdi. bugün kan tahlili verdim peki 4 kere üst üste idrar testinde gözüken gebelik kanda da gözükür mü