5 haftalık gebeyim ve gripim ilaç kullanamıyorum bu sebeplede öksürük ve hapşuruk başladı. Arka arkaya 6-7 kere hapşuruyorum ve bu hapşuruklar sık sık öksürükte balgamlı bebeğe bi zararı var mıdır? Çok korkuyorum bebeğin organ gelişimini olumsuz yönde tetikler mi?