Kızlar öncelikle benimde cok merak ettiğim belirtileri söyliyim. 2-3 gün ishal oldum. Pazartesi gecesi sarı balgam şeklinde akıntı geldi nişandı ama kanlı olmadığı için emin olamadım ertesi gün öğlen kanlı balgam şeklinde geldi dedim tamam bu nişan doktoruma haber verdim gel ebeler muayene etsin dedi gittim açıklık 1 cm di 36. Haftadan beri zaten bi değişiklik yok. Sancımda yok geri gönderdiler. Sonraki 2 gün camasırımda ıslaklık farkettim. Akıntı oldugunu düşündüm fakat bugün otururken birden bir şey aktı ama cok cok az. Doktoruma söyledim cagırdı idrar kaçırmamdan yada akıntıdan şüphelendik neyse eve geldim yarım çay bardağından fazla olacak şekilde akarsa gel dedi. Gece oldu tuvalete girdim ıkınma olduktan sonra bir şey aktığını hissettim ama tutamıyorum heralde idrar kaçırıyorum dedim kalktım tuvaletten yatağıma geçicektim üstümü değiştirirken birden boşaldı katiyen tutamıyorum😂 şuanda hastanedeyim hiç sancım yok malesef sabah suni başlatılacak. Yani su birden şaldır şaldır akmayabiliyor az az da gelebiliyor. İnsallah doğum hikayemide yazabilirim🙏🏻