Asli1716 evet fena halde yanmıştım bacaklarımın üstünde duramıcak kadar fazla yanmıştı
ve ben akşamı doktora gittiğim halde bana iyisin dedi diger gün bebeğimi kaybettim 😐 siz kendinizi iyi hassetmezdeniz farklı doktorlarada gidin bir doktorla kalmayın ve önerim sümüksü bi akıntınız bol idrara cıkma olayınız varsa mutlaka acilen doktora gidin bunlar düşün ve doğum belirtisi..!