3 sa önce odamda uzanmış kitap okurken birden sol koltuk altımda göğsüme yakın bir bölgede küçük bir şişlik ve ağrı hissettim. Aynadan baktım görünürde bir şey yok. Üstüne uyudum. Biraz önce uyandım, baya baya kol altımdaki beze ağrıyor ve ağrısı göğsüme doğru vuruyor. Salı günü de doğum yapacağım. Aklıma kötü şeyler geldi. Yaşayan var mı, Allahım bu da mı gebelikle ilgili yoksa daha fena bir şey mi?