Minemasal burada baby showerların "gün" havasında yapıldığını gördüğümden beri soğudum açıkçası. Anneler bi ton hazırlık yapıyor gün yapar gibi bir ton yiyecek içecek tatlılar pasta börek ev süslemesi hediyelik eşyası... sonra misafirler geliyor iki fotoğraf çekimi oluyor yemek yenilip gidiyorlar kimse kimseyle ilgili değil bir gruplaşma var. Sonra yine işler anne adayına kalıyor.
Yakın arkadaşların varsa aranızda eğlenceli şekilde yapmanı tavsiye edebilirim canım böyle gün yapar gibi aşırı bir hazırlığa gerek yok zaten, birkaç süsleme yaparsın, pasta hevesin varsa minik birşey idare eder, arkadaşların da yardımcı olacaktır hazırlık safhasında. Oyun oynarsınız mesela anne için etkinlikler müzikler olabilir. Böyle keyifli bir eğlence olmalı öbür türlü bende gereksiz ve yorucu buluyorum. Lojman ortamında malesef durum bu şekilde 😄 o yüzden bende birkaç yakın arkadaşımla yapacağım 8 aylık olunca zamanını bekliyorum. Eğlence ağırlıklı olacak. Arkadaşımızın ısrarı ile karar verdik arkadaşlar önemli 🤗🤗