Elosh Selinatasu ilk başlarda kilo kaybı yaşamaları normal bir durummuş kendinizi üzmeyin sütünüz lazım olcak bebişinize 😊 Sağlığı yerinde olsun yeterki😊
Elyesa Selinatasu Benim bildiğim kadarıyla 150-200 gram her bebek doğduktan sonra vermeli vücudunda ki ödem gidiyor normal yani olması gerek bu 🌸
Elyesa Selinatasu Çoğu bebek sarılık oluyor canım ister 4 kilo doğsun ama anne sütü hemen geçiriyor bazen farkına bile varmıyor anneler o yüzden dua et inşallah bir şey olmaz süt arttırıcı şeyler ye iç 😊